W ostatnim czasie coraz więcej osób decyduje się na promocję firm w Internecie metodą marketingu szeptanego, określanego również jako buzz marketing czy womm (z angielskiego world of mouth marketing). Polega on na zachęcaniu klientów do produktu lub usługi, w taki sposób, że wygląda to na spontaniczne polecenie. Nie zawsze jednak są to akcje skuteczne. Podpowiadamy, co zrobić, by odnieść sukces z pomocą marketingu szeptanego.

Marketing szeptany – co zrobić, by był skuteczny?

Przede wszystkim, kampania powinna być dobrze przygotowana i przemyślana. Jeżeli chcemy jedynie zaspamować fora entuzjastycznymi opiniami zadowolonych „klientów”, lepiej zrezygnujmy z tej metody. Prawdziwy marketing szeptany opiera się o ciągłe monitorowanie internetu i reagowanie na realne pytania i problemy internautów oraz stymulowanie zainteresowania produktem.

Grupa Mmarketing

Grupa Mmarketing przygotowuje skuteczne kampanie marketingu szeptanego działając poprzez wielu członków licznych zamkniętych społeczności, którzy są w stanie wychwycić pojedyncze pytania internautów i na nie zareagować. Działania te koordynuje Wioleta Cebulak, znana z Mama Marketing.

Poznaj ofertę grupy Mmarketing.

1 KOMENTARZ

  1. Jak się okazuje na reklamę jest wiele możliwości. Kiedyś jedną z nich stacjonarnie były ulotki. Dziś mamy do dyspozycji marketing szeptany, środki masowego przekazu. Wszystko to ma jeden cel i ważne z nich korzystać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here